تعمیرات آیفون تصویری در پرند

تعمیرات آیفون تصویری در پرند
تعمیرات آیفون تصویری

تعمیرات آیفون تصویری در پرند

در زمان های دور وقتی درب خانه هایمان را می زدند مجبور بودیم مسیر طولانی تا درب خانه را طی کنیم و درب را باز نماییم با گذشت زمان آیفون های صوتی (اف اف) اختراع شدند که میتوانستیم با استفاده از آن صدای افراد را بشنویم و سپس درب را باز کنیم (تعمیرات آیفون تصویری در پرند).این آیفون ها کار را بسیار آسان کرد اما ایراداتی نیز داشت.جهت مشاهده خرید آیفون تصویری در رباط کریم کلیک کنید.

با پیشرفت تکنولوژی آیفون های تصویری اختراع شدند. آیفون های تصویری دارای مانیتوری هستند که با استفاده از آن می توانیم چهره ی افراد پشت در منزل را ببینیم و سپس درب را باز کنیم.امروزه استفاده از آیفون های تصویری رواج پیدا کرده است. با رواج این آیفون ها در ساختمان ها مشکلاتی نظیر خرابی آیفون و نیاز به تعمیرات آن افزایش یافت.به همین علت ما در این مقاله قصد داریم شما را خرابی های آیفون تصویری و تعمیرات آیفون تصویری در پرند آشنا کنیم.

 

آیفون تصویری چیست؟

آیفون تصویری پیله رود

یکی از وسایل حفاظتی و امنیتی در ساختمان ها آیفون های تصویری هستند.در باز کن های تصویری تامین کننده ی همزمان زنگ در، مکالمه، تصویر و باز کردن درب می باشد.این آیفون ها علاوه بر صدا تصویر افراد را با استفاده از مانیتور در داخل ساختمان نشان می دهد.با وجود آیفون تصویری در منازل به راحتی می توانید چهره ی افراد پشت درب را ببینید و در صورت تمایل درب را باز کنید.

آیفون های تصویری دارای یک پنل بیرونی جلوی در ساختمان، گوشی و مانیتور در داخل خانه، منبع تغذیه و یک قفل در بازکن می باشد.همچنین لازم به ذکر است استفاده از آیفون تصویری در ساختمان همانند یک نگهبان عمل می کند و امنیت خانه هایتان را بالا می برد.نبود آیفون تصویری در ساختمان ها احتمال دزدی و ورود افراد ناشناس را بالا می برد.به همین علت در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی می بایست هرچه سریع تر اقدام به تعمیرات آیفون تصویری در پرند نمایید.

اهمیت تعمیرات آیفون تصویری در پرند

با گذشت زمان و افزایش ساختمان های چندین طبقه، استفاده از آیفون های تصویری نیز افزایش یافته است.به همین علت نیاز افراد به تعمیرگاه های متخصص در زمینه ی تعمیرات آیفون تصویری در پرند افزایش یافته است.در صورت مشاهده ی هرگونه خرابی می بایست در اسرع وقت نسبت به تعمیر آیفون تصویری اقدام نمایید.

تعمیرات آیفون تصویری در پرند یکی از تخصصی ترین و مهم ترین تعمیرات در ساختمان ها است که می بایست به دست متخصصین این حوزه انجام شود.پس هنگامی که با هرگونه خرابی اعم از خرابی های جزئی و یا کلی مواجه شدید با نمایندگی های تعمیرات آیفون تصویری در پرند تماس حاصل نمایید.تعمیرکاران آیفون تصویری در اسرع وقت خود را به منزل شما رسانده و تعمیرات مربوطه را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

 

آیفون های تصویری چند نوع هستند؟

 آیفون تصویری پیله رود

آیفون های تصویری پیشرفته ترین مدل در باز کن در دنیای امروز هستند.آیفون های تصویری به طور کلی از نظر نوع کارکرد به دسته ی آیفون های تصویری آنالوگ و آیفون های تصویری دیجیتال تقسیم می شوند.آیفون های تصویری آنالوگ نسبت به مدل های دیجیتال ساده تر هستند و آپارتمان هایی با کمتر از ۳۰ واحد استفاده می شوند.

در پنل بیرونی این آیفون ها برای هر کدام از واحد ها دکمه ای جداگانه تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید زنگ هر کدام از واحد ها را بزنید.همانطور که گفته شد این آیفون ها در ساختمان هایی با تعداد واحد کمتر جوابگو می باشد. و در صورت استفاده از آن در ساختمان های بزرگتر مشکلاتی مانند:تداخل صدا و تصویر و یا زنگ نخوردن آیفون در یک واحد به وجود می آید.برای رفع این مشکلات می بایست از آیفون های دیجیتال در ساختمان های بزرگ استفاده کرد.کارکرد آیفون های تصویری دیجیتال بدین گونه است که هرکدام از واحد ها دارای یک کد اختصاصی هستند و برای دسترسی به هرکدام می بایست کد اختصاصی را در پنل بیرونی وارد نمایید.

با وارد کردن کد صاحب خانه ی آن واحد متوجه ی حضور شما خواهد شد.همچنین لازم به ذکر است پنل بیرونی این آیفون ها با مدل آنالوگ متفاوت است.در پنل های بیرونی دیجیتال اعداد ۰ تا ۹ تعبیه شده است تا بتوانید کد مربوطه را شماره گیری نمایید.هرکدام از مدل های آنالوگ و دیجیتال هرچقدر هم با کیفیت باشند، بازهم ممکن است دچار خرابی شوند.تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند قادر به تعمیرات همه ی مدل های آیفون تصویری هستند.به همین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل تنها کافیست با نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند تماس حاصل نمایید.

تعمیرات آیفون تصویری

انواع ایرادات و مشکلات شایع در آیفون های تصویری

همانطور که گفته شد خرابی آیفون های تصویری یکی از شایع ترین خرابی ها در ساختمان ها است.

و بهترین راه تماس با نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند است.حال در این قسمت قصد داریم شما را با خرابی ها و مشکلات شایع در آیفون های تصویری آشنا کنیم.این مشکلات و خرابی ها به شرح زیر می باشند:

زنگ نخوردن مانیتور آیفون تصویری:

شایع ترین خرابی در آیفون ها شنیده نشدن زنگ در داخل خانه است.در این صورت مشکل یا از سیم کشی و یا از شاستی روی پنل است.همچنین لازم به ذکر است در صورتی که تصویر مانیتور نشان داده می شود اما صدای زنگ شنیده نمی شود، احتمالا خروجی بلندگو خراب شده است.

آبی شدن تصویر در مانیتور:

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات آیفون تصویری آبی شدن مانیتور است.در صورت مشاهده ی این مورد آیفون را از برق کشیده و مجدد وصل کنید در صورتی که برطرف شود مشکل جدی نبوده است.ولی در صورتی که این مشکل ادامه دار بود میتواند ناشی از مواردی همچون:مشکل در سیم کشی، خرابی مانیتور، ایجاد مشکل در دوربین پنل بیرونی و یا خرابی برد ال سی دی باشد. بهترین راه تشخیص نوع خرابی تماس با نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند است.

قطع شدن صدای ورودی و خروجی در آیفون تصویری:

ضعیف شدن و یا قطع شدن صدای آیفون در داخل و یا بیرون خانه نیز از شایعترین مشکلات است که می تواند دلایل زیادی داشته باشد. این ایرادات به شرح زیر هستند:اشکال و یا خرابی سیم کشیمشکل در دوربین بیرونیسوختگی برد ال سی دی آیفونخرابی اسپیکر و یا میکروفن در پنل بیرونی یا داخلیبرای برطرف نمودن هر کدام از این مشکلات نیاز به متخصصین نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند دارید.

سوت کشیدن گوشی:

این مشکل یا به علت خرابی میکروفن و یا قرار گرفتن اجسام فلزی در نزدیکی آیفون است.پس برای امتحان هنگام جوابگویی به آیفون هرگونه جسم فلزی اعم از کلید و… را از گوشی آیفون دور کنید.در صورتی که صدای سوت قطع شد که هیچ اما در صورتی که صدای سوت ادامه داشت با نمایندگی آیفون تصویری در پرند تماس حاصل نمایید.

سیاه سفید شدن و نویز داشتن تصاویر در مانیتور:

علت اصلی نویز داشتن تصاویر بروز مشکل در سیم کشی آیفون تصویری می باشد.

خاموش شدن مانیتور و روشن نشدن آن:

در صورت روشن نشدن صفحه ی مانیتور ممکن است صفحه نمایش آن سوخته باشد و یا منبع تغذیه ی آن دچار مشکل شده باشد.

باز نشدن درب با دکمه:

یکی از شایع ترین مشکلات باز نشدن درب است.در صورتی که این مشکل تنها برای برخی از واحد ها وجود داشته باشد، ایراد ممکن است از شاسی دربازکن، یا قسمتی از سیم کشی و یا دکمه ی در بازکن باشد.ولی در صورتی که این مشکل برای تمامی واحد ها باشد ایراد از قفل دربازکن و یا سیم قفل بر روی درب می باشد.

بیرون رفتن صدای داخل ساختمان حتی پس از گذاشتن گوشی:

اگر پس از گذاشتن گوشی همچنان صدای داخل خانه در بیرون پخش شود می بایست ابتدا گوشی را چک کنید.در صورتی که گوشی به درستی در جای خود قرار داشت؛ ایراد میتواند از رله ی قطع کن باشد.که می بایست توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند مورد مشاهده قرار گیرد.

خاموش نشدن و قطع نشدن مانیتور:

در صورت قطع نشدن تصویر و خاموش نشدن مانیتور علت آن میتواند یا از خرابی برد اصلی و یا از کار افتادن تایمینگ باشد.همچنین در صورت شنیدن صدای زنگ نیز ممکن است زنگ پنل بیرونی دچار مشکل شده باشد و یا سیم کشی پشت مانیتور دچار اتصالی شده باشد.

خاموش نشدن چراغ ال ای دی مخصوص شب:

در برخی موارد ممکن است چراغ ال ای دی پنل بیرونی دائما روشن بماند این مشکل می تواند ناشی از خرابی کیت دید در شب، آمپلی پنل و یا فتوسل باشد که می بایست تعوض شوند.

تار شدن تصاویر و دید ضعیف در شب:

در صورت مشاهده ی این مشکل ابتدا شیشه ی ال ای دی دید در شب را تمیز کرده و بررسی کنید چیزی جلوی آن را نگرفته باشد.در صورتی که پس از تمیزی نیز دید در شب وجود نداشت ال ای دی دید در شب دچار خرابی شده است.برای تعویض این قطعه از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند کمک بگیرید.

تداخل زنگ در در ساختمان:

این مشکل نیز جز آزار دهنده ترین مشکلات است که زنگ چندین واحد با یکدیگر به صدا در می آیند.در این صورت مشکل از برد شاسی پنل بیرونی و یا سوئیچر پنل می باشد.تمامی مواردی که در بالا گفته شد از خرابی های احتمالی برای آیفون تصویری بود.

به خاطر داشته باشید آیفون های تصویری بسیار حساس هستند و هرگز خودتان اقدام یه تعمیر آنها نکنید.بلافاصله پس از مشاهده ی هر کدام از موارد بالا نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در پرند را از این قضیه مطلع سازید.تعمیرکاران مجموعه ی تعمیرات آیفون تصویری در پرند بسیار حرفه ای هستند و از پس هرگونه تعمیرات بر می آیند.

تعویض قطعات آیفون تصویری

تعویض قطعات آیفون تصویری

تعمیرات آیفون تصویری در پرند توسط این مجموعه با دقت بالا انجام می گردد. یکی دیگر از حوزه های فعالیتی مجموعه، تعمیرات فوری و سفارشی و تعویض قطعات در اندک زمان خواهد بود.

برای تعویض قطعات تصویری آیفون شما باید به یک مرکز تعمیرات مجاز آیفون مراجعه کنید. این مراکز دارای تجهیزات و قطعات اصلی می باشند و متخصصان مجربی دارند که می توانند قطعات معیوب را با قطعات جدید و اصلی جایگزین کنند. در برخی موارد، ممکن است قطعات تصویری آیفون شما از دسترس خارج باشد و باید منتظر شد تا قطعات جدید در بازار عرضه شوند. در این صورت، می توانید از سرویس مشتریان شرکت آیفون خود استفاده کنید تا به شما در جستجوی قطعات مناسب کمک کنند. شما می توانید برای استعلام هزینه تعمیرات آیفون تصویری در پرند با ما تماس بگیرید. ما تعمیرکار مجاز در این حوزه خواهیم بود.

همچنین، قبل از اقدام به تعویض قطعات تصویری آیفون، می توانید از راهنمایی های ارائه شده در وب سایت آیفون و یا اپلیکیشن آیفون استفاده کنید تا مشکل را به صورت خودکار رفع کنید. در صورتی که مشکل ادامه داشت، بهتر است به یک مرکز تعمیرات مجاز آیفون مراجعه کنید.

تعمیرات آیفون تصویری پرند در محل

تعمیرات آیفون تصویری پرند در محل

متاسفانه به دلیل محدودیت های فنی و پیچیدگی های دستگاه آیفون تصویری، تعمیر آن در محل مشتری امکان پذیر نیست و برای تعمیر آیفون باید به یک مرکز تعمیرات مجاز آیفون مراجعه کنید. تعمیرات آیفون تصویری در پرند به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود و در صورت نیاز، به محل مراجعه خواهد شد.

در صورتی که در منطقه پرند سکونت دارید، می توانید با جستجوی آنلاین به دنبال مرکز تعمیرات مجاز آیفون در این منطقه بگردید و با مراجعه به آنجا از خدمات تعمیراتی استفاده کنید. در این مراکز، تعمیرات آیفون تصویری با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام می شود و شما می توانید به راحتی مشکل خود را حل کنید.

همچنین، پیش از مراجعه به مرکز تعمیرات می توانید به وب سایت شرکت سازنده آیفون مراجعه کرده و راهنمایی های ارائه شده را بررسی کنید تا در مورد راه حل های ممکن برای مشکلات آیفون خود آگاه شوید.

هزینه تعمیر آیفون تصویری تهران

هزینه تعمیر آیفون تصویری تهران

هزینه تعمیر آیفون تصویری به عوامل متعددی از جمله نوع خرابی، مدل آیفون و نوع قطعاتی که باید تعویض شود بستگی دارد. همچنین هزینه تعمیر آیفون تصویری در مراکز تعمیرات مختلف ممکن است متفاوت باشد.

به طور کلی، تعمیرات ساده تر مانند تعویض باتری یا برد همراه با هزینه قطعات ممکن است تنها چند دلار باشد، اما تعمیرات پیچیده تری مانند تعویض صفحه نمایش، دوربین، سنسورها و موارد دیگر ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. به علاوه، در صورتی که آیفون شما دارای گارانتی باشد، تعمیرات رایگان خواهد بود، مگر اینکه مشکل از عملکرد نادرست کاربر ناشی شده باشد.

بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق درباره هزینه تعمیر آیفون تصویری، مراجعه به یک مرکز تعمیرات مجاز آیفون است. قبل از تعمیر، می توانید با مراجعه به مراکز مختلف قیمت را مقایسه کرده و از بهترین خدمات و بهترین قیمت بهره مند شوید.

شماره تعمیرکار آیفون تصویری پرند

شماره تعمیرکار آیفون تصویری پرند

درباره تعمیرات آیفون تصویری در پرند می‌توان گفت که این کار باید حتما توسط تکنسین و متخصصی انجام گردد که آشنایی لازم با شماتیک فنی دستگاه شما را دارد. این دستگاه ها اغلب شامل دو بخش، یک دوربین و یک صفحه نمایش هستند که از طریق آنها می‌توان با بازدید کننده ها و مهمانان در درب های ورودی ارتباط برقرار کرد.

در صورتی که نیاز به تعمیرات آیفون تصویری در پرند تهران را دارید، می‌توانید نخست در این مورد با ما مشورت کنید تا توضیحات لازم در مورد هزینه و پیش فاکتور را در اختیار شما قرار دهیم. دقت کنید که در برخی موارد نیاز به تعویض قطعات آیفون تصویری نیست و صرفا می‌توان از طریق تعمیرات این مشکل را حل کرد. این سبب می‌شود که هزینه کم تری نیز از این بابت پرداخت کنید و همه چیز به نفع شما باشد.

تعمیرات آیفون تصویری در پرند از جمله خدماتی است که توسط تکنسین مخصوص این کار انجام خواهد شد. تمامی‌قطعات مورد استفاده در پروسه تعمیر انواع FF و آیفون تصویری نیز از برند های معتبر تهیه می‌شوند. در واقع یکی از اصلی ترین مشکلاتی که عمده افراد در پروسه تعمیر انواع آیفون تصویری خانگی با آن مواجه هستند، عدم استفاده تعمیرکاران از قطعات نو و بهره گیری از تجهیزات استوک است. البته در صورتی که شخص از این موضوع مطلع باشد جای هیچ مشکلی نیست.

تعمیرات صدا، بلندگو و نمایشگر آیفون تصویری در پرند

تعمیرات صدا، بلندگو و نمایشگر آیفون تصویری در پرند

مشکلات زیادی وجود دارد که می‌تواند سبب از کار افتادن انواع آیفون تصویری شود. هزینه خرید یک آیفون جدیئ بالا است و امکان تعمیر انواع آیفون تصویری نیز وجود دارد. این کار توسط مرکز پیله رود، با دقت بالا انجام می‌شود.

در صورتی که بلندگوی آیفون تصویری خانه شما دچار مشکل شده و صدای آن نامناسب یا ناموجود است، ابتدا می‌توانید به چند نکته زیر توجه کنید:

  •   بررسی کنید که آیا بلندگو قطع یا جدا شده است؟ در صورت قطع یا جدا شدن بلندگو، آن را به جای خود بازگردانید.
  •   چک کنید که آیا بلندگو کثیف است؟ در صورتی که بلندگو کثیف باشد، می‌توانید با استفاده از یک پارچه نرم و خشک آن را تمیز کنید. بدین ترتیب تعمیرات آیفون تصویری می‌تواند همین قدر ساده باشد.
  •   بررسی کنید که آیا صدای بلندگو قطع شده است؟ در صورتی که صدای بلندگو قطع شده است، می‌توانید با بررسی کابل های بلندگو و مجدد اتصال آن ها، مشکل را برطرف کنید.

در صورتی که مشکل هنوز برطرف نشده است، بهتر است به فروشگاه یا مرکز تعمیرات مجاز آیفون تصویری خود مراجعه کنید. تعمیرات بلندگوی آیفون تصویری خانگی به علت تفاوت بین مدل های مختلف آیفون های تصویری خانگی، می‌تواند متفاوت باشد و بهتر است تعمیرات را تنها توسط کارشناسان مجاز و با تجربه انجام دهید. اگر نیاز به تعمیرکار آیفون در پرند تهران دارید، مبتنی بر این خدمات، در کم ترین زمان ممکن کارشناس پاسخگوی شما خواهد بود و مشکل آیفون درب اداره و یا خانه و دفتر شما در بهترین شرایط و هر روز هفته، با پشتیبانی و خدمات پس از عرضه و گارانتی حل می‌گردد. تعمیر آیفون تصویری با کمک کارشناسان صنعت برق پیله رود، در زمان کوتاه و با قیمت ارزان انجام می‌شود.

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *