جک پارکینگی در پرند

جک پارکینگی در پرند
جک پارکینگی

جک پارکینگی در پرند

جک پارکینگی در پرند برای ساختمان های مختلف استفاده می شود. از ساختمان های مسکونی گرفته تا اداری از این محصول برای سهولت در باز و بسته کردن درب پارکینگ و امنیت بهتر خریداری می کنند. وجود این  نمونه از درب های اتوماتیک برای تمام ساکنین ساختمان ها یک مزیت به حساب می آید.جهت خرید جک پارکینگی کلیک کنید.

چرا تهیه جک پارکینگی در پرند طرفدار دارد؟

درب پارکینگ ساختمان ها در شکل های مختلفی طراحی شده که هر کدام قفل خاصی هم دارند. اما معمولا باز و بسته کردن آن ها برای رانندگان دشوار است. به بیان دیگر تهیه جک پارکینگی در پرند باعث شده تا درب پارکینگ در زمان کوتاهی باز شود. و رانندگان راحت خودرو خود را به داخل پارکینگ ساختمان ببرند.تا سال های قبل استفاده از جک پارکینگی شاید زیاد مورد توجه نبود.

یکی از مهم ترین علت های خرید بیشتر جک پارکینگی این است که دیگر نیاز به خارج شدن از خودرو برای باز کردن درب پارکینگ وجود ندارد. یعنی فرد در داخل خودرو خود نشسته است و تنها با فشردن یک کلیک، درب باز می شود. همچنین ایمنی ساختمان خیلی بالاتر می رود. یعنی دیگر بدون داشتن ریموت، هیچ کس قادر به وارد شدن بدون اجازه نخواهد بود. بسیاری از سرقت ها و دزدی های در سطح شهر، با ورود مخفیانه از درب ساختمان انجام می گیرد. که با نصب جک پارکینگی در پرند دیگر این امکان وجود نخواهد داشت.

جک پارکینگی در پرند

در ضمن در مقایسه با دیگر وسایل مورد استفاده برای درب پارکینگ مانند کرکره برقی، امن تر است. یعنی زمانی که اقدام به خرید و استفاده از جک پارکینگی می نمایید، در هنگام کارکرد امنیت بیشتری وجود خواهد داشت. برای مثال وجود قطع کن در اتصالات جک ها باعث می شود هنگام برخورد با اشیا مختلف، یا از کار می افتد یا به جهت مخالف بر می گردد. در صورتی که کرکره برقی سیستم ضعیف تری دارد و به هیچ وجه نمی توان امنیت صد در صد در هنگام استفاده از آن داشت.

قیمت انواع جک پارکینگی در پرند

 شاید این تصور برای شما هم ایجاد شده باشد که چه فرقی بین مدل های مختلف جک های پارکینگی وجود دارد؟ و نحوه ی کار با کدام یک راحت تر است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات حتما مطالب این بخش از مقاله را با دقت بررسی نمایید.قیمت انواع مدل های جک پارکینگی در پرند به عوامل متعددی وابسته است. در واقع وجود تنوع قیمتی بین مدل های متنوع باعث شده تا همه بتوانند طبق نیاز خود از مزیت های جک پارکینگی استفاده نمایند.

از مهم ترین نمونه های جک پارکینگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جک پارکینگی لولایی
  • جک پارکینگی زیر سطحی
  • جک پارکینگی زیر سقفی
  • جک پارکینگی ریلی

هر کدام از این جک های پارکینگی برای مدل های خاصی از انواع درب ها بکار گرفته می شوند. در واقع خصوصیات و ویژگی های آن ها با یکی از مدل های درب های پارکینگ متناسب است. توجه به این مورد نقش مهمی در خرید جک پارکینگی در پرند دارد. برای مثال جک های لولایی جزو بهترین گزینه برای درب های سنگین پارکینگ ها به حساب می آیند. همچنین امکان بازگشایی درب به سمت داخل و خارج نیز جزو مزیت های آن هستند. قیمت هر کدام از این مدل ها طبق ابعاد درب، وزن درب و همچنین نوع برند سازنده آن ها تعیین می گردند.

در ضمن انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید جک پارکینگی در پرند هم می تواند مطلوب بودن قیمت آن تاثیر زیادی داشته باشد. فروشگاه صنعت برق پیله رود یکی از معتبرترین مراکز در سطح شهر پرند و رباط کریم است و شما اگر قصد خرید جک پارکینگی در رباط کریم دارید یا هر کدام از مدل های جک پارکینگی، می توانید به پیله رود مراجعه نمایید. همچنین امکان خرید جک پارکینیگ محک نیز به صورت غیر حضوری از سایت این مجموعه وجود دارد.

مزیت جک پارکینگی زیر سطحی

اگر وزن درب پارکینگ شما بالا است، می توانید این نوع از جک پارکینگی استفاده کنید. البته کسانی که همیشه نگران ظاهر مطلوب فضای ورودی منزل خود هستید هم بهتر است به سراغ تهیه این مدل بروید. این امر به دلیل قرار گرفتن جک پارکینگ در زیر سطح زمین است. در نتیجه امکان زنگ زدگی و حتی نفوذ گرد و غبار به آن وجود ندارد.

وجود برگشت پذیری و همچنین امکان تنظیم نمودن میزان باز شدن درب نیز نمونه های دیگری از مزیت های جک زیر سطحی پارکینگ به حساب می آیند. با خرید این مدل جک پارکینگی در پرند، می توانید به راحتی در زمان نشستن داخل ماشین هم درب پارکینگ را باز نموده و وارد فضای ساختمان شوید. باز و بسته شدن اتوماتیک وار درب های بزرگ و کوچک، تک لنگه یا دو لنگه همگی به کمک اینگونه جک ها امکان پذیر هستند.

 

مدل های متنوع جک پارکینگی در پرند

زمانی که برای درب پارکینگ خود قصد خرید جک پارکینگی دارید، با مدل های متنوعی روبرو خواهید شد. شناخت بهترین مدل طبق شرایط درب، میزان تردد، وضعیت اقتصادی و همچنین شرایط آب و هوایی غالب بر منطقه از جمله عواملی هستند که به موفقیت آمیز بودن انتخاب جک پارکینگی در پرند به شما کمک خواهند کرد.در ادامه بهترین دسته بندی های موجود در بین انواع جک های پارکینگی موجود در بازار را بررسی خواهیم کرد:

جک پارکینگی بازویی:

تفاوتی ندارد که درب پارکینگ مجتمع مسکونی یا شرکت ها تک لنگه یا دو لنگه باشد. در هر صورت می توانید با خرید جک پارکینگی بازویی و نصب آن، باز و بسته شدن درب را به صورت اتوماتیک انجام دهید. علاوه بر بازوهای نصب شده بر روی درب ها، وجود چشمی باعث شده ایمنی زیادی در هنگام استفاده از وجود داشته باشد. ارسال سیگنال های الکترونیکی به بازوهای این جک ها، زمینه ساز بازگشایی درب خواهد شد. چراغ هشدار دهنده نیز به همراه دیگر قسمت های تشکیل دهنده جک نصب می شود تا بتواند به شکل دقیق وضعیت درب را اطلاع دهد.مقاومت بالای این مدل از جک پارکینگی در پرند باعث شده تا حتی مراکزی که میزان تردد زیادی هم دارند بتوانند از آن استفاده نمایند. امنیت بالا در باز و بسته شدن درب پارکینگ ها را با جک های بازویی تجربه کنید.

جک پارکینگی ریلی:

وجود جک پارکینگی ریلی باعث شده تا درب در یک ریل و مسیر مشخص حرکت کند. بدین ترتیب در هنگام باز و بسته شدن درب، سروصدا هم خیلی کمتر خواهد بود. ظاهر متفاوت و جذاب این نمونه از جک های پارکینگ نیز باعث شده خیلی ها نسبت به خرید آن مشتاق باشند. اگر هنگام تهیه جک پارکینگی در پرند مشکل کم بودن فضا حس می شود، بهتر است به سراغ مدل های ریلی بروید. همچنین با وجود جک پارکینگی ریلی، دیگر نگران اختلال کارکرد جک ها در تغییرات آب و هوایی نباشید. معمولا درجه کیفی این مدل هم در سطح بالایی قرار دارد.

 

جک دو لنگه و تک لنگه:

جک ها طبق تعداد لنگه های درب پارکینگ انتخاب و نصب می شوند. برخی از مدل ها تنها برای درب های تک لنگه قابل استفاده هستند. از این رو باید حتما پیش از خرید به این مورد توجه نمایید. سیستم اعمال نیرو یا بازگشایی درب در هر کدام از انواع جک های پارکینگی به صورت  اختصاصی انجام می گیرد.

جک پارکینگی در پرند

 

تهیه جک پارکینگی ارزان

در تهیه جک پارکینگی در پرند خیلی ها به دنبال مدل های ارزان قیمت هستند. به دلیل مشکلات مالی حاکم بر جامعه، خیلی ها می خواهند ارزان ترین مدل را تهیه نمایند. خوشبختانه با روی کار آمدن برندهای ایرانی در حیطه ی تولید انواع جک های هیدرولیکی و الکترومکانیکی، قیمت این نوع محصولات هم کاهش یافت. به بیان دیگر جک های خارجی، هم قیمت زیادی داشتند. و مبلغ گزاف برای واردات آن ها پرداخت میشد.

از این رو با گذشت زمان مهندسان زیادی در این زمینه اطلاعات کسب کردند. و شرکت های متعددی تشکیل شدند. از جمله برندهای ایرانی می توان به الکتروپیک، سیماران، سهند، تابا و میلان اشاره کرد. هر کدام از این برندها توانسته اند بخش عظیمی از نیاز مردم به جک پارکینگی را برطرف سازند. این برندهای نه تنها در کیفیت یکسان با مدل های خارجی آماده شده اند. بلکه از نظر تنوع و قیمت هم تفاوتی با نمونه های خارجی ندارند.

اگر به دنبال تهیه جک پارکینگی در پرند هستید که هزینه پایینی هم داشته باشد، ما به شما برندهای برتر ایرانی را پیشنهاد می کنیم. در حال حاضر شما به راحتی می تواند انواع مدل های جک پارکینگی بازویی، ریلی، زیر سطحی و زیر سقفی را به راحت ترین شیوه ممکن از فروشگاه صنعت برق پیله رود تهیه نمایید. با وجود سایت معتبر این مجموعه، حتی می توانید درخواست خرید جک پارکینگی در پرند را به صورت آنلاین ثبت نمایید.امکان بررسی ویژگی انواع مدل های جک پارکینگی و قابلیت های آن ها در سایت این مجموعه وجود دارد. شما می توانید ابتدا با توجه به قیمت و خصوصیات جک های پارکینگی، مدل مورد نظر خود را اینترنتی سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *