خرید جک پارکینگی در پرند

خرید جک پارکینگی در پرند
جک پارکینگی در پرند

خرید جک پارکینگی در پرند

امروزه تمایل افراد برای استفاده از سیستم های اتوماتیک برای درب های پارکینگ خانه ها و اماکن عمومی افزایش یافته است.یکی از این مدل ها جک درب پارکینگ هستند که در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم.با استفاده از جک های پارکینگی می توانید تنها با یک دکمه درب پارکینگ را باز و بسته کرد.استفاده از این جک ها برای درب منازل و محل کارتان سبب بالا رفتن امنیت محل خواهد شد.همچنین در ادامه مرکزی را جهت خرید جک پارکینگی در پرند به شما معرفی خواهیم کرد.

جک پارکینگی چیست؟

 جک درب پارکینگ، جک بازویی، جک برقی درب و درب اتوماتیک شناخته می شود ۱۵ الی ۲۰ سال است که بر روی درب ها نصب می شوند.جک های پارکینگی قابلیت نصب بر روی درب های لولایی دارند.با وجود این جک ها می توان به راحتی و با استفاده از ریموت درب را باز و بسته کرد.جک پارکینگی در پرند کار شما را بسیار راحت خواهد کرد.برای مثال هنگامی که خسته و کوفته از بیرون و سرکار به خانه بر می گردید دیگر نیاز نیست از ماشین پیاده شده تا درب پارکینگ را باز کنید.و تنها با فشردن یک دکمه درب پارکینگ باز می نمایید و پس از ورود با یک دکمه درب را می بندید.جهت خرید جک پارکینگی کلیک کنید.

 مزایای خرید جک پارکینگی در پرند چیست؟

جک های پارکینگی که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شوند باعث سهولت در رفت و آمد خواهد شد.

شما عزیزان با خرید جک پارکینگی در پرند از مزایایی به شرح زیر بهره مند خواهید شد

جک پارکینگی در پرند

باز و بسته کردن درب بدون ایجاد آلودگی صوتی:

اغلب درب های پارکینگ قدیمی و سنتی هنگام باز و بسته شدن سر و صدای زیادی ایجاد می نمایند.در صورتی که جک های پارکینگی این چنین نیستند و هنگام باز و بسته شدن هیچ گونه آلودگی صوتی و مزاحمت برای اطرافیان ایجاد نخواهد کرد.

رفت و آمد آسان:

مهمترین مزیت خرید جک پارکینگی در پرند سهولت در رفت آمد می باشد.به خصوص در ساختمان ها و مجتمع های پر رفت و آمد نصب جک پارکینگی پیشنهاد می شود.همچنین در روز های سرد و گرم نیز نیاز نیست از ماشین پیاده شوید و درب پارکینگ را باز کنید. تنها با فشردن یک دکمه درب باز خواهد شد.

امنیت بالا:

ایجاد امنیت بیشتر نیز یکی از مزایای خرید جک پارکینگی در پرند است.با وجود این جک ها اشخاص بیگانه نمی توانند وارد خانه و محل کار شما شوند.در صورتی که درب های قدیمی به راحتی به دست سارقین باز می شوند و امنیت محل کار و زندگی شما را به خطر می اندازند.همچنین لازم به ذکر است وجود جک های پارکینگی احتمال باز ماندن درب پارکینگ را به صفر می رساند.پس برای بالا بردن امنیت محل سکونت بهتر است به سراغ خرید جک پارکینگی در پرند بروید.

صرفه جویی در زمان:

برای باز و بسته کردن درب های قدیمی زمان زیادی لازم است.شما می بایست از ماشین پیاده شوید و درب را باز کنید و پس از ورود نیز خودتان درب را ببندید.این امر نه تنها زمان بر است بلکه امنیت ماشین و خانه شما نیز به خطر می افتد.به دلیل اینکه ممکن است سارقان در کمین خودرو و یا منزل شما باشند و در یک چشم به هم زدن ماشین شما را هنگام باز کردن درب به سرقت برسانند.

جک پارکینگی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

جک بازویی:

جک بازویی نیروی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می نماید.مرکز فرمان: این قسمت وظیفه ی صدور فرمان باز و بسته شدن در را دارد.

همچنین ارتباط بین ریموت و جک نیز توسط این قسمت برقرار می شود.

چشمی:

وجود این قطعه سبب امنیت بیشتر درب ها خواهد شد.

بدین صورت که مادون قرمز موجود در درب باعث جلوگیری از بسته شدن درب در صورت وجود موانع می شود.

ریموت کنترل:

با استفاده از ریموت کنترل می توان درب را باز و بسته کرد.

فلاشر:

این قطعه با توجه به فرمان صادر شده از سمت مرکز فرمان را با استفاده از بوق، چراغ و سایر آلارام ها نشان میدهد.

تمامی قطعات ذکر شده در یک جک پارکینگی می بایست به درستی کار کنند تا درب پارکینگ به خوبی باز و بسته شود.

انواع جک پارکینگی:

جک پارکینگی الکترومکانیکی:

خرید جک های الکترومکانیکی برای درب های با عرض کمتر و با تردد نسبتا پایین پیشنهاد می شود.نحوه کار این جک ها با استفاده از نیروی مکانیکی و گیربکس است.

یک موتور کوچک در بالای بازوی جک نصب می شود، این موتور و گیربکس به ماردون جک کمک کرده، و در نهایت ماردون جک با کاهش و یا افزایش طول سبب بسته شدن و باز شدن درب می شود.همچنین لازم به ذکر است ایمنی جک های الکترومکانیکی نیز بالا است.

جک پارکینگی هیدرولیکی:

یکی دیگر از مدل های جک پارکینگی مدل هیدرولیکی است.این جک ها مناسب درب های سنگین و با طول بالا که تردد زیادی دارند می باشد. همچنین لازم به ذکر است فشار روغن اساس کار در این نوع جک ها می باشد.جک های هیدرولیکی در مقایسه با جک های الکترومکانیکی دارای قدرت بیشتری هستند و بسیار با دوام هستند.البته از لحاظ قیمت جک های هیدرولیکی بسیار گران تر هستند.

جک پارکینگی در پرند صنعت برق پیله رودجک پارکینگی بهتر است یا کرکره برقی؟

امروزه درب اکثر پارکینگ ها به صورت الکترونیکی کار می کنند.برخی از آنها مجهز به جک پارکینگی هستند و برخی دیگر نیز دارای کرکره های برقی می باشند.در قسمت های قبل این مقاله با جک های پارکینگی و ویژگی های آن آشنا شدید. خرید جک پارکینگی در پرند برای مکان های پر رفت و آمد بهتر از کرکره برقی است.در صورت نصب کرکره برقی در مکان های پر تردد کرکره ها به سرعت مستهلک می شوند.

زیرا حتی قوی ترین موتور کرکره برقی در صورت استفاده ی زیاد در روز خراب می شود.در صورتی که جک های پارکینگی این گونه نیستند و در صورت نصب جک پارکینگی می توان تردد های نامحدود در روز را انجام داد.پس خرید جک پارکینگی در پرند برای مکان های پرتردد بهترین گزینه است.در ضمن لازم به ذکر است کرکره های برقی بیشتر مناسب مغازه ها و فروشگاه ها است که در طول روز زیاد باز و بسته نشوند.یکی از بدترین اتفاقات ممکن هنگام قطعی برق باز نشدن کرکره های برقی است.در صورت استفاده از کرکره های برقی برای باز کردن درب هنگام قطعی برق دردسر های زیادی خواهید داشت.در صورتی که جک های پارکینگی اینگونه نیستند و حتی در صورت قطعی برق می توانید با خلاص کردن جک درب پارکینگی را به راحتی باز کنید.

جک پارکینگی در پرند

جالب است بدانید سرعت باز و بسته شدن در جک های پارکینگی بیشتر از کرکره های برقی است.بنابراین در صورت خرید جک پارکینگی در پرند مدت زمان کمتری را پشت درب معطل می شوید.امنیت نیز یکی دیگر از مهم ترین مسائل در زمینه ی درب های پارکینگ است.تمامی جک های پارکینگی از وجود چشمی بهره مند هستند که در صورت وجود هر مانعی بسته نخواهند شد.البته این آپشن در برخی مدل های کرکره برقی نیز موجود می باشد که قیمت هایی بالاتر از مدل های ساده دارند.در برخی مدل های جک پارکینگی علاوه بر چشمی سنسور برخورد مانع نیز وجود دارد.

وجود چشمی و این سنسور باعث می شود که سیستم در صورت وجود موانع از کار بیفتد در صورتی که در کرکره برقی این ویژگی وجود ندارد.در صورتی که به سراغ امنیت بالای درب منزل و یا محل کارتان هستید به سراغ خرید جک پارکینگی در پرند بروید.تنوع در انتخاب طرح و تنوع بالا نیز یکی از ویژگی هایی ای است که در جک های پارکینگی وجود دارد.در صورت نصب جک پارکینگی می توانید هر مدل دربی را که بخواهید برای پارکینگ خود انتخاب نمایید و بر روی آن جک پارکینگی را نصب نمایید.اما کرکره های برقی شکل ظاهری ثابتی دارند و دارای تنوع نیستند.با مواردی که در بالا گفته شد؛ پاسخ سوال جک پارکینگی بهتر است یا کرکره برقی را یافتیم.شاید خرید جک پارکینگی در پرند هزینه ی بالاتری نسبت به کرکره برقی داشته باشد اما از هر لحاظ منطقی تر است.

سوالی دارید ؟با ما تماس بگیرید

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *